Για τα μάτια σου μόνο...


Μια επίσκεψη στον οφθαλμίατρο κι ένα τέταρτο στην αίθουσα αναμονής μ’ έκαναν να φέρω στο νου μου μερικές φράσεις για τα μάτια. Μάτια εδώ, μάτια εκεί, μάτια παραπέρα. Μάτια μου..


  • Μπορεί κάποιος να μην μας γεμίζει το μάτι, αλλά σπάω το κεφάλι μου και δεν μπορώ να φανταστώ τι πρέπει να κάνει ο άμοιρος για να μας το γεμίσει. Γεμιστά μάτια ακόμα δεν έχω συναντήσει.

  • Μπορεί να κοιτάμε κάποιους με μισό μάτι, αλλά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως στο καλό το κάνουμε αυτό.

  • Μπορεί για τα μαύρα της τα μάτια να κάνουμε και τον μεγαλύτερο άθλο κι αυτή να τα έχει γαλάζια.

  • Μπορεί να κάνουμε μαύρα μάτια για να δούμε κάποιον, αλλά εμένα μια ζωή πράσινα είναι και έχω καιρό να δω πολλούς.

  • Μπορεί να μην παίρνουμε τα μάτια μας πάνω από κάτι, αλλά εμένα τόσα πολλά μου αρέσουν και τα μάτια μου είναι πάντα αλλού.

  • Μπορούμε να παίρνουμε των ομμάτιών μας και να φεύγουμε απελπισμένοι αλλά να’ μαστε ειλικρινείς. Έχετε δει πολλούς να τα αφήνουν πίσω τους;

  • Μπορεί να μην χορταίνει κάποιον το μάτι μας, αλλά μπορεί ποτέ να χορτάσει το μάτι; Δυο χοιρινές και μια μοσχαρίσια στο τρία! Να είμαστε σοβαροί.

  • Μπορεί να θέλουμε πολλές φορές να βγάλουμε μόνοι τα μάτια μας, αλλά μόνο τον Οιδίποδα ξέρω που το κατάφερε.

  • Μπορεί το γινάτι να βγάζει μάτι, αλλά τόσα γινάτια έχουμε ζήσει και μάτι βγαλμένο από γινάτι ακόμα δεν είδα.

  • Καμιά φορά μας πετάγονται τα μάτια έξω αλλά δεν ξέρω πως επανέρχονται και πάλι στη θέση τους.

  • Μπορεί να βρισκόμαστε στο μάτι του κυκλώνα, αλλά αυτό το μάτι κανείς δεν το έχει δει και κανείς δεν ξέρει τι χρώμα έχει.

  • Μπορεί να μπαίνουμε στο μάτι κάποιου, αλλά ας μου εξηγήσει κάποιος πως μπορεί να το κάνει…

  • Μπορεί να κάνουμε κάτι για τα μάτια του κόσμου, αλλά αυτά τα μάτια κανείς δεν ξέρει τι χρώμα έχουν.

  • Μπορούμε ακόμα και να ζυγίζουμε με τα μάτια χωρίς ζυγαριές.

  • Μπορούμε να κάνουμε τα γλυκά μάτια, αν και κανείς δεν μιλάει για τα πικρά ή τα άνοστα, ή τα πιπεράτα, ή τα ανάλατα.

  • Μπορεί να μας άνοιξε κάποιος τα μάτια, αν και ποτέ δεν τα είχαμε κλειστά.

  • Μπορεί να θέλουμε να κλείσουμε τα μάτια μας μια ώρα αρχύτερα και στο τέλος να πεθαίνουμε με ανοιχτά μάτια και κάποιος να πρέπει να μας τα κλείσει.

  • Μπορεί να ματιάζουμε, δεν αυτιάζουμε όμως ποτέ!

  • Μπορεί να κάνουμε μάτι, αλλά δεν κάνουμε ποτέ αυτί. Ακόμα κι αυτοί που κάνουν μάτι χωρίς οπτικό πεδίο και μόνο ακούν, μάτι κάνουν.

  • Ακόμα κι αβγά μάτια κάνουμε, έλεος!

  • Μπορεί πολλοί να ακολουθούν τον οφθαλμό αντί οφθαλμού, αλλά κανέναν δεν έχω δει να δίνει σε κανέναν το μάτι του.

  • Μπορεί να προτιμούμε να μας βγει το μάτι παρά το όνομα, αλλά κανέναν δεν έχω δει να το κάνει πράξη. Ονόματα όμως αλλάζουμε με το τσουβάλι.

Όσο για μένα… πέρασε το τέταρτο και πάω να δω τα μάτια μου.. Να δω πως θα το καταφέρω τώρα αυτό…

Σχόλια

  1. Αϋπνία ζέστη υγρασία..
    Ξύπνησα και είπα να σε διαβάσω..

    Τι έχουν τα μάτια σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάτια υγρά, μάτια κουρασμένα, μάταια μάτια, μάτια γεμάτα εικόνες. Πήγα να κάνω ένα reboot και το έριξα στις βαθυστόχαστες σκέψεις. Ίσως γερνάω, ίσως απλά γέμισα εικόνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για συνελθε λεμε...

    καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να σου άνοιξε η όρεξη και να μην απογοητεύτηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένας φίλος μου έχει ένα προσωπικό μότο που λέει: "Άλλα μάτια" υπονοώντας οτι μερικές φορές καλό είναι να βλέπουμε τα πράγματα και με άλλο βλέμμα, άλλη διάθεση, άλλη φιλοσοφία. Μερικές φορές το ίδιο μας το βλέμμα κουράζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακριβώς αυτό συνέβη και με μένα ladychill. Για να αλλάξω τη διάθεσή μου, είπα να τους ρίξω μια ματιά για να ζυγοσταθμίσω το βλέμμα μου. Για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Γιώργος Κορωνάκης για τον "Κανόνα της ορθής γωνίας"

Ο "Σκαλιστής" ταξιδεύει στην Αθήνα

Η ποιήτρια Έφη Μαχιμάρη για "Το Σταυροδρόμι των Ηρώων"