Συγκυρίες


Όταν σε πάρει η κάτω βόλτα συνήθως σε παίρνει για τα καλά. Ίσως γιατί η κατηφόρα πολλές φορές δεν έχει σταματημό. Έτσι μου λέει ένας καλός φίλος όποτε τον συναντώ και μου εξιστορεί τις όποιες αναποδιές του.

Σ' αυτές τις περιπτώσεις, μου λέει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κοιτάξεις για λίγο πίσω και να πατήσεις φρένο. Στην ανάγκη να κατεβάσεις ταχύτητα ή να σηκώσεις χειρόφρενο αν δεν έχεις άλλη επιλογή. Σήμερα νιώθω πως είναι μια τέτοια μέρα για μένα. Άσχημη χθεσινή βραδιά, δύσκολο πρωινό ξύπνημα, δυσάρεστα μαντάτα, ακόμα και μικροατυχήματα που ταράσσουν την υποτιθέμενη ηρεμία της καθημερίνοτητας. Ένα Τρισάγιο ίσως δεν θα έβλαπτε. Αυτό, βέβαια, μου το προτείνει άλλος φίλος, χωρίς δεδομένο λόγο, έτσι για το καλό, για τα ανίερα φαντάσματα που μας καταδιώκουν παντού. Αλλά έχω την εντύπωση πως ο Θεός έχει και για μας τους σημερινούς γκαντέμηδες. Ίσως ετούτη η απότομη κατηφόρα να είναι και η απαρχή μιας νέας περιόδου. Ναι, ναι. Τώρα που κοιτάω προς τα πίσω, ακολουθώντας κατά γράμμα τη συμβουλή του καλού μου φίλου, βλέπω πως δεν είναι και τόσο δραματικά τα πράγματα. Ή κάνοντας μια πιο αισιόδοξη σκέψη, η κάτω βόλτα δεν μ' έχει πάρει οριστικά. Ναι. Αν κι έχω μια διαφορετική θεωρία που θα σας παραθέσω καλού κακού. Κάθε κακό για καλό ή κάθε καλό για κάθε κακό. Ήδη μια καλή πράξη μου έφτιαξε τη μέρα κι έγινε η κοσμική συγκυρία για να δω διαφορετικά τα πράγματα. Να σπάσω το μονότερμα του κακού. Αλλά, μεταξύ μας, για καλό και κακό, ας κάνω κι ένα Τρισάγιο, που ξέρεις...

Σχόλια

  1. Στη Χημεία, υπάρχει το φαινόμενο της οξειδο-αναγωγής. Έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά φορτία και τις ισορροπίες τους στον πυρήνα του ατόμου. Όταν λοιπόν αυτό το φαινόμενο το μεταφέρεις στα καθημερινά πράγματα βλέπεις ότι δεν υπάρχουν αναποδιές, αφού απλούστατα πίσω τους κρύβεται και κάτι άλλο πιθανώς καλό ή ακόμα καλύτερο. Καλή σας αρχή στο θαυμαστο κόσμο των bloggers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή φίλη σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και το σχόλιό σου. Έχεις απόλυτο δίκιο, κι εσύ και η Χημεία φυσικά. Γι' αυτό άλλωστε και η φωτογραφία που συνοδεύει το επόμενο κειμενάκι μου για τις Κυριακές. Πολλές φορές το ανάποδο φαίνεται και ορθό. Η μάλλον πρέπει να το δούμε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8:45 μ.μ.

    Καλησπέρα και καλή αρχή!

    Μια μικρή παρατήρηση μόνο, αν μου επιτρέπεις. Το Τρισάγιο γίνεται όντως για τα φαντάσματα μας, υπέρ αναπαύσεως της ψυχής των προσφιλών νεκρών. Αν εννοούσες αυτό σου ζητώ συγνώμη. Για να ξορκισθεί το κακό οι πιστοί καταφεύγουν στο Ευχέλαιο.

    Καλύτερα πάντως να εμπιστευτείς το ένστικτο σου. Κάπου εδώ κάτω θα ξεκινήσουν τα καλά. Πάντα έτσι συμβαίνει...!

    Να περνάς καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο "Σκαλιστής" ταξιδεύει στην Αθήνα

Ο Γιώργος Κορωνάκης για τον "Κανόνα της ορθής γωνίας"

Η ποιήτρια Έφη Μαχιμάρη για "Το Σταυροδρόμι των Ηρώων"