Η "Κρεμάλα" στις Μαλδίβες

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα για έναν συγγραφέα από την ικανοποίηση και τη χαρά που νιώθει λαμβάνοντας μηνύματα αναγνώρισης από τους ίδιους τους αναγνώστες του. Αυτός είναι και ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει η χρονιά. Με μια φωτογραφία από τις καλοκαιρινές Μαλδίβες, όπου ένα ζευγάρι αναγνωστών μοιράστηκε το γαλάζιο της θάλασσας και τον ήχο των κυμάτων με τις λέξεις και τις γραμμές της "Κρεμάλας". Μια φωτογραφία λένε αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Πως να μπορέσεις να χωρέσεις αυτές τις λέξεις του συγκινητικού μηνύματός τους σε μια φωτογραφία! Καλοί μου φίλοι, σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Για τα καλά λόγια, για την ευγενική σας χειρονομία να ταξιδέψετε την "Κρεμάλα" στα πέρατα του κόσμου, αλλά και για το ευγενικό σας ενδιαφέρον να με γεμίσετε με αισιοδοξία, δύναμη κι ελπίδα για έναν καλύτερο χρόνο.

Σχόλια

  1. Κι εγώ την πήρα μαζί μου στην εξωτική Χαλκιδική, λίγο το 'χεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4:06 μ.μ.

    απίθανο δώρο σου έκαναν!

    και εγώ στην εξωτική αργυρούπολη της αθήνας! λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ ακόμα την αναζητώ...
    Την βρήκα μέσω internet αλλά με τα έξοδα αποστολής ανεβαίνει κατά πολύ η τιμή της δεν τσιγγουνεύομαι τα 10ευρώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορώ να βρω ένα απλό βιβλίο σ'αυτή την πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @θεριό ανήμερο
    Φυσικά και δεν το θεωρώ λίγο! Μεγάλη μου τιμή!

    @αλεξάνδρα
    Και η αργυρούπολη είναι μεγάλη τιμή! Χάθηκε ο κόσμος να μου στείλετε μια φωτογραφία;

    @γωγώ
    Αυτό πάντως ούτε κι εγώ μπορώ να το καταλάβω. Δεν μπορεί να κάνει μια παραγγελία ένα βιβλιοπωλείο στην πόλη σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5:25 μ.μ.

    Μπράβο Νίκο μου. Το αξίζεις πραγματικά!
    Το ίδιο πρόβλημα με τη Γωγώ το έχω κι εγώ, αλλά έχω ζητήσει και αφιέρωση...

    Λες να ψήνεται ακόμα ο Άη Βασίλης για καθυστερούμενες απαιτήσεις .......παιδιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμμ, μάλλον θα πρέπει να ζηλέψω αντιστοίχως!... Con sorriso, Silio

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Γιώργος Κορωνάκης για τον "Κανόνα της ορθής γωνίας"

Ο "Σκαλιστής" ταξιδεύει στην Αθήνα

Η ποιήτρια Έφη Μαχιμάρη για "Το Σταυροδρόμι των Ηρώων"