2 χρόνια www.parginos.gr

Ιούνιος του 2005 και μια νέα επικοινωνιακή πύλη έκανε δειλά - δειλά την εμφάνισή της στο διαδικτυακό στερέωμα, το www.parginos.gr, το προσωπικό μου site στο διαδίκτυο.
Με αναφορές στη συγγραφική μου δουλειά, στα κείμενα, τα άρθρα, τα σκίτσα μου. Αλλά κυρίως με βήμα και για τη δική σας φωνή, για τα δικά σας ζωντανά μηνύματα που διατρέχουν την υπόστασή του. Με αναφορές στις εκδηλώσεις και τις παρουσιάσεις της «Κρεμάλας», με εκτενή αφιερώματα και αναδρομές στα δημοσιεύματα του τύπου, με αναλυτική παράθεση συνεντεύξεων, αλλά και ομιλιών και κρίσεων για τη δουλειά μου. Ανοίξαμε μια πύλη στο διαδίκτυο που μ’ έκανε να νιώσω την αγάπη σας, καλοί μου φίλοι, κι αυτό, όσα χρόνια κι αν περάσουν, δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Μια πύλη που καλά κρατεί και που συνεχίζετε να την επισκέπτεστε συχνά – πυκνά. Μια δική μας πύλη. Χρόνια μας πολλά, λοιπόν.
Ευχαριστώ θερμά τον Marcello Bensaia, τον άνθρωπο που υλοποίησε τις ιδέες μου και που καθημερινά είναι πάντα εκεί, όποτε κι αν τον χρειαστώ, ό,τι κι αν του ζητήσω. Θερμά ευχαριστώ και σ' όλους εσάς που τόσο καιρό κρατήσατε ενεργή ετούτη την πύλη.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8:50 μ.μ.

    Ευχαριστώ θερμά με τη σειρά μου τον Νίκο.
    Το μόνο που μου μένει να ευχηθώ είναι να προχωρήσουμε στα 20 χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο ώς www.parginos.gr!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο "Σκαλιστής" ταξιδεύει στην Αθήνα

Ο Γιώργος Κορωνάκης για τον "Κανόνα της ορθής γωνίας"

Η ποιήτρια Έφη Μαχιμάρη για "Το Σταυροδρόμι των Ηρώων"